Úvodní hodina

08.09.2010 12:10

 

 BRNO mám ♥ protože

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BRNO mám ♥ protože

- je tu HC Kometa Brno
- jsou tu dobří kámoši
- jsou tu hezké parky
- miluju noční Brno
- v něm žiju
- jsou tu dobré obchody
- je tady všecko blízko
- jsem se tu narodil
- je tady hodně památek
- je tu mnoho obchodů s velkým výběrem
- s kamarády můžu jít na Špilberk...
- jezdí tu šaliny
- protože tady bydlím
- máme svoje nápady
- dáváme názvy šalinám: Adélka, Barborka...
- v Brně se mi líbí prostě všechno
- je to můj domov
- bydlím v jeho středu a je tu vše po ruce
- má hezké ulice
- je tu celá moje rodina
- je to super město
- mám tady spoustu kamarádů
- má zajímavé památky
- není tu přecpáno
- je to moravské město
- má vlastní nářečí
- má pěkné kulturní památky
- prostě protože
- mám tu svá oblíbená místa
- jsou tady moc dobří lidi
- mám rád místa v Brně (Špilberk, přehrada...)
- je tu škola, kterou mám ráda
- je tu hodně parků
- nikdy tady není nuda
- jsou tu pěkné památky
- mám tu přátele a rodinu
- jsem tu zvyklá
- je to velmi zajímavé město
- chodím na super školu, kde jsou super lidi a učitelé
- máme tu Vaňkovku
- líbí se mi tu památky
- obchodní domy
- je tu hodně umění
- že je tady hodně sportu
- líbí se mi brněnské kostely
- vyznám se tady
- miluju to tady
- má přiměřenou velikost
- Brno bych neměnil
- je tady všechno, na co si vzpomenu
- je to velkoměsto
- je tady naše škola
- Brno je originální
- každá ulice je jinačí
- bydlí tady moje rodina
- není ani moc velké ani moc malé
- má dlouhou historii
- jsem tu poznala hrozně moc úžasných lidí
- jsou tu místa, která jinde nejsou
- líbí se mi tu

 

::

 

 Co mě napadne, když se dívám

 

 

 

  :: Královské "E" ::

znak, koruna, erb, královský znak, kámen, E, symbol, Jupiter, písmeno, divná značka, znak s korunou, brána

 

 

 

:: Gotická hlavice ::
kousající psi, psi, zuřiví psi, divná stvoření, kámen, psi chránící podzemí, psi na zdi, socha, dračí psi, psí rvačka, zlí psi, vlci

 

 

:: Svaté schody ::
schody, chodba, schody do kostela, posvátné místo, schody, po kterých se má chodit po kolenou, schody do nebe, schody k památce, schody ke kapli, schody k Svatým, schody k Ježíšovi, schody v kostele, schody a sochy, kostel

 

 

 :: Zakázané dveře ::
zámek a dveře, staré dveře, vrata, divný zámek (dveře), zámky, zámečník, vrátka, dveře, klika, skříň, zeď, staré dveře, dřevěný dveře, vstupní dveře, klíčové dírky

 

 

 :: Kostel sv. Janů ::
kostel na Minoritské, Minoritská, Minoriti, kostel, světlo, střecha, věžička, kostel - kaple

 

 

:: Sluneční hodiny ::
obraz na stěně, malba, sluneční hodiny, plátno, stěna, kresba, slunce, nebe, anděl, hodiny, zářící zámek

 

 

 :: Zázračný obraz::
posvátný obraz, Marie s Ježíškem, Svatá žena, obraz Černá Madona, Panna Marie a dítě, obraz Marie, obraz v kostele, Madona, matka s dítětem, paní, svatý obraz, žena se synem, člověk s dítětem, svatý obraz, Panna Marie

 

 

Ukázky z 24 obrazových karet bez popisu, se kterými jsme v hodině pracovali.

 

 

Kontakt

BRNO Cesta za poznáním

ludmila.fidlerova@zshusovabrno.cz

ZŠ a MŠ Brno
Husova 219/17
602 00 Brno

542 214 899

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode